NL Doet – 2022

Op 11 & 12 maart hebben vrijwilligers van Stichting Openhaard in hun eigen regio’s, buurten meegedaan met de activiteiten van NL Doet. Tevens zijn de vrijwilligers ook op eigen locatie, samen met kinderen, activiteiten uit gaan voeren. De NL Doet is de jaarlijks terugkerende, grootste vrijwilligersactie in Nederland. Elk jaar doen ook wij weer met veel plezier en enthousiasme mee, om vrijwilligerswerk te blijven stimuleren en om samen van betekenis te kunnen zijn. Voor elkaar en onze buurt.

PS: elk jaar doet Stichting Openhaard verschillende initiatieven met NL Doet. Het ene jaar zetten wij ons gezamenlijk in voor een schone buurt, de andere keer knappen wij samen iets op. Dit jaar hebben wij, samen met kinderen, bloemen geplant met het bewustzijn van ons klimaat en het belang van meer groen in onze stad.