Iftar maaltijd

De afgelopen dagen stonden in het teken van Ramadan, de vastenmaand. Deze maand is uiteraard niet alleen bedoeld voor het vasten, maar ook om familie- en vriendschapsbanden aan te trekken en het bevorderen van spiritualiteit.

Van deze gelegenheid heeft stichting Nida gretig gebruik gemaakt en rijkelijk uitgepakt. Stichting Nida heeft deze maand binnen al haar vestigingen iftar maaltijden georganiseerd voor grote groepen genodigden. De drukbezochte avonden stonden in het teken van kennismaking en verbroedering. Naast de buurtbewoners hebben wij tevens organisaties uit de buurt uitgenodigd. Wijkagenten, leden van de gebiedscommissies, welzijnswerkers, schooldirecteuren waren enkele van de genodigden die een van onze iftar avonden hebben verrijkt met hun komst.

Wij willen van deze gelegenheid gebruik maken om al onze genodigden te danken voor hun aanwezigheid. In het bijzonder willen wij de gasten danken, die ondanks de late tijdstip zo vriendelijk waren om aanwezig te zijn. Wij zijn ervan overtuigd dat al deze avonden hun doel hebben bereikt en hopen hiermee een basis te hebben gelegd voor de vele ontmoetingen die zullen volgen.

Het bestuur,
9 juli 2015