De Nationale Burendag 2021

In het kader van de Nationale Burendag 2021, heeft Stichting Openhaard bij haar verschillende locaties het initiatief genomen om het ‘samen zijn’ van d’r buren te vieren. Daarnaast zijn vrijwilligers gestimuleerd zelf ook het initiatief te nemen om burendag te organiseren in eigen buurt. Met resultaat! Er zijn in totaal maar liefst op minimaal 10 verschillende gebieden initiatieven opgezet, zijn er met honderden buurtbewoners verbindingen gelegd en is er genoten van kilo’s aan baklava’s en koekjes. Ook zijn er een paar honderd rozen uitgedeeld. Niet te vergeten, de professionals die onze buurt veilig houden, zoals de politie en brandweer, zijn ook niet vergeten tijdens deze dag! Al met al een geslaagd weekend. #KunstvanhetSamenleven.