De voorleesexpress

In september gaat Stichting Nida van start met het project: de voorleesexpress.
Dit initiatief is van de grond gekomen om ouders aan het lezen te krijgen.
Door wekelijkse bijeenkomsten in te plannen trachten wij ernaar om ouders te stimuleren om hun kinderen voor te lezen.

Naast de wekelijkse bijeenkomsten zullen er tevens een aantal grootschalige informatiebijeenkomsten georganiseerd worden die toegang zullen bieden aan een groter doelgroep. Tijdens deze bijeenkomsten worden opvoedkundige vraagstukken behandeld.

Dit project is een bewonersinitiatief  die geheel door onze vrijwilligers wordt georganiseerd en wordt mede mogelijk gemaakt door de gebiedscommissie Delfshaven. Wij danken de gebiedscommissie voor het vertrouwen en hopen dit initiatief met succes af te ronden.

Heeft u interesse in dit initiatief? Neem contact op door te mailen naar: baran@stichtingnida.nl